نصب اسپیس فریم

نصب اسپیس فریم باید توسط کارشناسان و متخصصان انجام شود. زیرا این سازه‌ها با اشکال هندسی منظم باید با محاسبات دقیق در کنار هم قرار گیرد. نصاب اسپیس ضمن حفظ زیبایی فضا نیروی وارده بر سازه را تقسیم کرده و فضایی با استحکام بالا ایجاد می‌کند. نصب اسپیس فریم جهت خلق فضاهای مختلفی مانند فریم نمایشگاهی و غیره انجام می‌شود. اسپیس فریم مزیت‌های زیادی دارد در سال‌های اخیر استفاده زیادی از آن‌ها شده است. نصاب اسپیس با قواعد خاص و رعایت نکات ایمنی این سازه‌ها را نصب می‌کند. استحکام و کیفیت این نوع سازه رابطه مستقیمی با چگونگی نصب آن دارد.

فهرست محتوا

برای نصب اسپیس فریم باید ابتدا محل استقرار سازه را آماده کنید سپس اسپیس‌ها را با بست‌هایی به یکدیگر اتصال دهید. معمولا استفاده از بست اسپیس فریم یا بست پروانه‌ای ادامه کار را برای شما آسان‌تر می‌کند. در ادامه کار باید قطعات اسپیس را با استفاده از پیچ‌های مخصوص این کار هم به هم اتصال داده تا امنیت سازه بالا رود. برای مهار و حفظ امنیت بالای سازه استفاده از کابل با جنس‌های مختلفی مثل پلاستیکی یا کنفی بسیار مناسب است. این کار سبب می‌شود سازه اسپیس در برابر عوامل جوی مقاوم‌تر باشد. نصب اسپیس به طور کلی کار دقیق و سریعی بوده که توسط نصاب اسپیس انجام می‌شود. در نصب اسپیس فریم باید با دقت و رعایت نکات گفته شده صورت گیرد تا از پیشامدهای احتمالی جلوگیری کند.

نصب اسپیس فریم برای خلق فضاهای مختلف:

معمولا برای نصب اسپیس فریم از نقشه‌هایی استفاده می‌شود. ابعاد فضا و چگونگی نصب توسط نصاب اسپیس که دارای تجربه بالایی در این زمینه است، مشخص می‌شود. البته جزئیات و شکل حجم هم در انتخاب نصاب تاثیر زیادی دارد. کارشناس نصب اسپیس فریم بارگذاری سازه را به نقاط امن سازه هدایت کرده و سازه را طوری نصب می‌کنند که در جهت‌های مختلف بار خود را به زمین انتقال دهد.

فروش اسپیس فریم

بیش‌ترین کاربرد اسپیس فریم در قالب فریم نمایشگاهی است. زیرا به علت فرم معماری زیبایی که دارند برای فروش محصولات و جلب توجه مشتری بسیار مناسب هستند. تنها نکته قابل ذکر برای این سازه‌ها نوع نصب اسپیس فریم است که باید با تبحر و تخصص کافی انجام شود.

برای نصب این گونه فضاها روش‌های مختلفی مانند روش داربستی، روش آسانسور و روش مونتاژ بلوک اشاره کرد. روش داربستی از مرسوم‌ترین روش‌های نصب اسپیس است. در روش آسانسور یا بالابر افراد و تجهیزات بیشتری نیاز دارید و برای ایجاد اسپیس‌هایی (اسپیس فریم چیست) دو لایه از روش مونتاژ بلوک استفاده می‌شود.

برای خلق فضاهایی با هزینه کم و اقتصادی و در عین حال زیبا اسپیس فریم بهترین گزینه پیش رو شما است. این سازه‌ها با امنیت بالا قابل اجاره به افراد مختلف با اهداف متنوع است. هم‌چنین از عمر بالایی برخوردار هستند و در مدت زمان کمی قابل استفاده می‌باشند. موارد گفته شده از مهم‌ترین مزیت‌های این نوع سازه است که افراد بسیاری را به خرید آن‌ها مجاب کرده است. این نوع سازه‌های پیش‌ساخته با فرم‌های دلخواه مشتری و بر اساس نیاز و کاربری او طراحی و تولید می‌شوند. این نوع سازه‌ها با وجود جنس فلزی که دارند در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارند و برای استفاده طولانی مدت در برابر برف و باران مناسب هستند.

 

ارائه خدمات اسپیس فریم نمایشگاهی:

نصب اسپیس

ارائه خدمات اسپیس فریم در استانها و شهرستانها:

برای مشاهد بیشتر از نمونه کارها و پروژه ها در پیچ اینستاگرام اسپیس فریم مراجعه کنید.