جدول قیمت فروش و اجاره سن و استیج

مشخصات سن و استیجقیمت فروش سن و استیجقیمت اجاره سن و استیج
سن و استیج 3X2
 
3500000
سن و استیج 4X2
 
3500000
سن و استیج 7X2
 
4500000
سن و استیج 2X2
 
3500000
سن و استیج 5X2
 
4000000
سن و استیج 6X2
 
480000

استیج چیست و چه کارایی دارد؟

سازه استیج اسپیس فریم یکی از ملزومات در مراسمات بزرگ و تجمعات به حساب می آید. طراحی استیج هلندی و ایرانی، اجاره استیج کنسرت، استیج عروسی، استیج هلندی و به طور کلی اجاره استیج آماده یک امر بسیار پرطرفدار است. آیا می دانید به چه علت؟ اگر توجه داشته باشید مراسماتی مانند عروسی و یا کنسرت در زمان کوتاهی برگزار می شوند. بنابراین خرید و یا ساخت استیج اسپیس فریم برای چنین مراسماتی قطعا به صرفه نیست. بهترین راه اجاره یک استیج ایرانی است که با استفاده از آن مراسم را برگزار کرد. اما بهتر است تا ببینیم اصلا منظور از طراحی استیج، سن و استیج اسپیس فریم چیست؟

محتوا فهرست

سن و استیج اسپیس فریم فضایی از قبل تعیین شده است که برای افرادی که باید در مرکز توجه قرار بگیرند، ساخته می شود. با استفاده از استیج و سن، قطعا خواننده، نوازنده، مجری، عروس و داماد و… در سطحی بالاتر از تماشاگران قرار می گیرند و مراسم با شکوه تر برگزار می شود. زیرا همانطور که می دانید در مراسمات چند صد نفری، فردی که باید در مرکز توجه قرار بگیرد، به سختی دیده می شود. اما به واسطه استیج ها و سن ها این مشکل برطرف شده است.

ساخت استیج اسپیس فریم برای مراسماتی که فقط چند ساعت به آن نیاز دارند، به صرفه نیست. بنابراین در این شرایط اجاره استیج گزینه ایده آلی است. اما سالن ها و مکان هایی که برای اجرای چنین مراسماتی بنا شده اند، قطعا سن و استیج مناسبی را دارند. استیج اسپیس فریم با استفاده از سازه های مخصوص که همان اسپیس فریم هستند، ساخته می شوند. بنابراین باید بگوییم این سازه ها با اشکال مختلف هندسی که دارند، گزینه مناسبی برای ساخت سن و استیج هستند. از آنجایی که اجاره سن و استیج به صرفه تر است و خرید آن هزینه های بالاتری در بر دارد، بسیاری از افراد برای اجرای مراسمات شان، استیج و سن را اجاره می کنند.

مزایای اجاره سن و استیج اسپیس فریم چیست؟

همانطور که در بخش قبلی نیز متوجه این موضوع شدید، سن و استیج اسپیس فریم یکی از کاربردی ترین تجهیزاتی هستند که در مراسمات و تجمعات از آنها استفاده می شود. آیا می دانید مزایای اجاره سن و استیج چیست؟ یا اجاره این استیج های اسپیس فریم برای چه مکان هایی مناسب است؟

به طور کلی بعضی از مکان ها برای مدت محدودی دایر می شوند؛ مانند نمایشگاه ها، سالن های تئاتر، محل برگزاری کنسرت ها و… . به همین علت به جای فروش استیج، اجاره آن گزینه مناسبی خواهد بود. چرا که هم هزینه پایین تری را در بر دارد و هم پس از اتمام مدت زمان برگزاری، دغدغه پیدا کردن جای مناسب برای این استیج ها و این سازه ها را نخواهند داشت. همچنین اجاره استیج آماده بسیار مقرون به صرفه تر از خرید آن است.

سن و استیج
  • اجاره استیج اسپیس فریم بیشتر مناسب کسانی است که برای مدت موقتی نیاز به سن یا استیج دارند. امروزه شاهد این موضوع هستیم که افراد زیادی برای برگزاری مراسمات مختلف از جمله عروسی، کنسرت، تئاتر و… این استیج ها را اجاره می کنند و از مزایای آن بهره مند می شوند.

انواع طراحی و ساخت استیج با توجه به کاربرد آن متفاوت میباشد. دانش استفاده از محل استفاده استیج پیش ساخته و نوع میهمانان انتخاب دقیق بسیار موثر است. استیج ها در انواع و اشکال مختلف برای اجاره مهیا بوده.  ساخت استیج در کمترین زمان ممکن میباشند. مهمترین آنها عبارتند از:

  • استیج آماده
  • استیج رنتال
  • استیج پالتی
  • استیج پیش ساخته
  • استیج کنسرت
  • استیج هلندی
  • استیج ایرانی
  • استیج مراسمات مذهبی
  • استیج رقص (محلی و مدرن)
  • استیج عروسی
  • استیج اسپیس (استیج فلزی)
  • استیج صحنه
  • استیج نمایش
  • استیج نورپردازی
  • استیج پارتی
  • استیج موزیک

محل فروش استیج و اجاره اسپیس فریم کجاست؟

حال که متوجه شدید استیج اسپیس در چه مکان هایی و به چه منظوری استفاده می شود، شاید بپرسید این سن و استیج ها را چگونه و از کجا تهیه کنیم؟ اجاره استیج اسپیس فریم در تهران و کرج بسیار ساده است. کافیست تا شما از موبایل خود استفاده کنید و یک سرچ کوتاهی در اینترنت داشته باشید. به طور کلی تمام مراکزی که فروش استیج هلندی ، اسپیس فریم، استیج عروسی و… را انجام می دهند، این استیج ها را نیز اجاره می دهند.

شما می توانید متناسب با محلی که برای برگزاری مراسم در نظر دارید، ابعاد و اندازه های استیج را سفارش دهید. چرا که تمام این مراکز هم ساخت استیج اسپیس فریم را انجام می دهند و هم فروش استیج و اجاره استیج. خوبش این است که بدانید اسپیس فریم ها قابلیت جدا شدن و نصب مجدد را دارند. بنابراین شما می توانید این استیج ها را در اندازه های دلخواه تهیه کنید.

سایت های درج آگهی، اپلیکیشن های خدماتی، گوگل و… همگی پلتفرم هایی هستند که شما می توانید به کمک آنها بهترین فروشگاه ساخت، فروش استیج و اجاره انواع سن و استیج را به واسطه آنها پیدا کنید. در صورتی که نیاز شما به این استیج ها دائمی است، می توانید سازه استیج را با اندازه و شکل دلخواه سفارش دهید و سپس خریداری نمایید. البته خرید انواع سازه استیج برای کسانی مناسب و مقرون به صرفه است که یک مکان دائمی و ثابت دارند و می خواهند آنجا را برای همیشه دکور و دیزاین کنند. اما کسانی که به طور موقت به این سازه استیج ها نیاز دارند، بهتر است تا آن را اجاره کنند.

قیمت انواع سن و استیج اسپیس فریم در تهران و کرج

سن و استیج اسپیس فریم در تهران و کرج در اندازه های مختلفی قابل ساخت، اجاره سازه استیج و فروش سازه استیج هستند. بنابراین شما می توانید بسته به متراژ فضایی که دارید، این استیج ها را اجاره یا خریداری کنید. یکی از پرتکرارترین سوالاتی که در خصوص این استیج ها پرسیده می شود، قیمت آنهاست. به طور کلی در مراکز و فروشگاه های استیج، فروشندگان به خوبی به شما مشاوره می دهند و در خصوص خرید، فروش و یا اجاره این استیج ها شما را به طور کامل راهنمایی می کنند.

ساخت سن و استیج

قیمت استیج هلندی به عوامل مختلفی وابسته است. مهمترین عواملی که در نرخ اجاره استیج هلندی دخیل هستند، تعداد روزها و متراژ استیجی است که شما به آن نیاز دارید. بنابراین قیمت هر متر استیج که به طور متوسط بین 30 تا 40 هزار تومان است، با توجه به این عوامل متغیر خواهد بود. نکته مهم بعدی که باید در مورد این استیج ها در نظر بگیرید این است که شما می توانید با هر میزان بودجه ای که دارید، این استیج ها را اجاره کنید. چرا که اگر یک مقایسه کوچک بین نرخ فروشگاه های مختلف داشته باشید، می توانید به فروشگاه هایی که قیمت مناسب تری دارند، دسترسی پیدا کنید. بنابراین در نهایت می توانید خرید یا اجاره استیج اسپیس فریم را در فروشگاهی انجام دهید که قیمت مناسب تری داشته باشد.

نکته ای که لازم است بدانید این است که در نهایت شما باید با دقت بسیار زیاد این سازه  استیج ها را تهیه کنید تا دچار ضرر و زیان مالی نشوید. بهترین نوع استیج اسپیس فریم، مناسب ترین استیج با فضای مورد نظر شماست. بنابراین بهترین استیج برای شما استیجی است که بتوانید آن را به راحتی و زیبایی در محل مورد نظرتان اجرا و نصب کنید.

ساخت سن و استیج

سن و استیج را چگونه نصب کنیم؟

پس از اینکه اقدام به اجاره یا خرید استیج اسپیس فریم کردید، قطعا برای نصب آن به یک فرد متخصص نیاز دارید. خوب است تا بدانید تمام فروشگاه هایی که فروش استیج هلندی و اسپیس فریم را انجام می دهند، مسئولین تصیب آن را نیز به عهده می گیرند. معمولا تمامی فروشندگان سن و استیج، در نصب این تجهیزات نیز تخصص کافی دارند. پس می توانید با خیال راحت نصب استیج اسپیس فریم را به این افراد بسپارید. 

خیلی از این نوع استیج‌ها، بخصوص استیج‌های اسپیس‌فریم با توجه به اینکه قطعه قطعه هستند و برای ساخت و راه اندازی نیاز به مهارت دارد، کسانی باید این کار را انجام دهند که تخصصاش را دارند و با توجه به بست‌هایی که دارند آن‌ها را به هم وصل کنند.

همچنین با نصب و راه اندازی توسط خود کسانی که اجاره استیج را از آن‌ها انجام داده‌اید خیالتان راحتتر است چرا که در حین نصب با مشکل خاصی روبرو نخواهید شد. پس بهتر است برای نصب از خود آن‌ها کمک بگیرید چون اگر این فریم‌ها دچار شکستگی و اشکالی شوند باید خسارت بدهید و متحمل ضرر می‌شوید.

علاوه بر نصب، زمانی که کار شما با این سکوها تمام شد برای باز کردن این سازه‌ها هم بهتر است از خوشان کمک بگیرید تا دچار آسیب و شکستگی نشوند.

برای پیدا کردن جاهایی که قادر به ارائه اینگونه خدمات یعنی اجاره استیج و نصب و راه اندازی هستند با یک سرچ در اینترنت، شرکت‌ها و جاهایی که آماده‌ی ارائه‌ی اینگونه خدمات هستند را پیدا کنید و با تماس تلفنی و مراجعه می‌توانید جای مطمئن و قابل اعتماد را انتخاب نمایید.

ویژگی های استیج های اسپیس فریم چیست؟

آیا با ویژگی های استیج اسپیس فریم آشنایی دارید؟  یا اصلا می دانید ویژگی های یک استیج کنسرت چیست؟ به طور کلی از استیج برای برگزاری مراسماتی همچون کنسرت، نمایشگاه، عروسی، سخنرانی و به طور کلی تجمعات این چنینی استفاده می شود. بنابراین استیج باید وزن بالایی را متحمل شود. در صورتی که استیج به درستی نصب نشود و یا کیفیت لازم و استاندارد را نداشته باشد، احتمال فرو ریختن آن بسیار بالاست. با این حساب بهتر است تا ببینیم استیج اسپیس فریم چه ویژگی هایی دارد و چرا آن را برای مراسمات نصب می کنند؟

  • تحمل وزن بالا

اولین و مهمترین ویژگی استیج اسپیس فریم تحمل وزن بالای آن است. این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که استیج کنسرت یا به طور کلی سن و استیج از تحمل وزن بالایی برخوردار باشد. در این صورت امنیت افراد حاضر بر روی استیج فراهم می شود.

  • کیفیت بالا

تمامی قطعات استیج اسپیس فریم با کیفیت هستند. بنابراین شما دیگر دغدغه خراب شدن یا شکستن این قطعات را نخواهید داشت. معمولا در ساخت استیج اسپیس فریم، مواد اولیه درجه یک استفاده می شود. البته این مورد باعث افزایش قیمت استیج نیز می شود.

  • سرعت نصب بالا

یکی دیگر از ویژگی ها و مزایای استیج اسپیس فریم این است که با سرعت بالا نصب و اجرا می شود. پس باید در نظر بگیرید پس از اجاره سن و استیج اسپیس فریم، زمانی از شما تلف نمی شود و می توانید در کوتاه ترین بازه زمانی آن را در محیط مورد نظرتان اجرا کنید.

نکاتی که باید در مورد اجاره و فروش استیج هلندی بدانید

اجاره استیج هلندی جزو پرطرفدارترین ها به حساب می آید. چرا که این استیج تحمل وزن بالایی دارد و کیفیت آن در حد ایده آل است. به همین علت باید بگوییم بسیاری از کسانی که تصمیم دارند برای فضایی استیج دائمی تهیه کنن، حتما از مراکز فروش استیج هلندی، آن را خریداری می کنند. این استیج کیفیت بسیار بالایی دارد. بنابراین می توان گفت طول عمر و دوام آن نیز بالاست.

اکثر افرادی که نسبت به خرید یا اجاره استیج هلندی اقدام می کنند، آن را به دلیل مزایای خوبی که دارد، تهیه می کنند. یکی از مهمترین مزایای این استیج ها، نصب در ارتفاع بین 20 تا 140 سانتی متری است. این یعنی یک فضای بسیار مناسب برای افرادی که می خواهند در مرکز توجه قرار بگیرند، فراهم می شود. شما می توانید از فروشگاه و یا سایت فروش و اجاره استیج هلندی، این استیج ها را تهیه کنید و از مزایای آن بهره مند شوید.

به این دلایل استیج و سن اجاره کنید

اگر صرف هزینه برای خرید استیج اسپیس فریم، استیج هلندی، استیج کنسرت و… برای شما مقدور نیست، به راحتی می توانید در تهران و کرج با بهترین قیمت استیج اجاره کنید. اجاره استیج هلندی، اجاره استیج کنسرت و به طور کلی اجاره هر نوع استیج از این جهت به صرفه است که:

شما می توانید از تمام مراکز فروش استیج اسپیس فریم و استیج آماده، هر نوع استیج با هر ابعادی را تهیه کنید؛ بدون صرف هزینه بالا.

پس از اتمام زمانی که به استیج نیاز دارید، دیگر دغدغه این را ندارید که قطعات استیج را در کجا نگهداری کنید. قطعا نگهداری از قطعات حساسیت های خاص خودش را دارد. هم از این جهت که به قطعات آسیبی وارد نشود و هم از این جهت که فضای زیادی را باید برای نگهداری قطعات در نظر بگیرید.

شما می توانید نسبت به اجاره استیج های با کیفیت اقدام کنید و بدون هیچ نگرانی آنها را در مکان و محل مورد نظرتان نصب کنید. در این صورت قطعا حساسیت های شما در انتخاب استیج کاهش می یابد. قطعا برای خرید استیج شما نیاز به تحقیق و جستجوی بیشتری دارید. اما با اجاره آن می توانید به سهولت تصمیم گیری کنید.