بست اسپیس فریم

هر آنچه که باید درباره بست اسپیس فریم و اتصالات آن بدانید!

نخستین ابزاری که جهت نصب اسپیس به کار می رود، بست اسپیس فریم است. به عبارت دیگر، یکی از موارد ضروری در نصب اسپیس، بست آن محسوب می شود. به کمک این یراق می توان به نصب اسپیس پرداخت. در تولید بست اسپیس استاندارد از ورق 3 میل استفاده شده و اتصالات آن به شکل آبکاری شده عرضه می گردد. مقاومت بست اسپیس با ایجاد پوشش مناسب بر روی این بست از طریق آبکاری قفل اسپیس فریم افزایش خواهد یافت. بست Space فریم دارای کاربرد زیادی در ساخت غرفه نمایشگاهی می‌باشد. بست اسپیس فریم دارای قیمت 28.000 هزار تومان بوده و این بست به شکل کلی و جزئی به فروش می‌رسد. در ادامه به معرفی این سازه و اتصالات آن خواهیم پرداخت. پس تا پایان همراه ما باشید.

فهرست محتوا

معرفی اتصالات اسپیس فریم

نخست برای درک بهتر اتصالات اسپیس فریم می‌خواهیم در رابطه با بازی سرگرم کننده کودکان که همان سازه‌های مثلثی شکلی است که دچار شکستگی و خم شدگی نیز نمی‌شود، صحبت کنیم. علت استقامت این سازه‌های مثلثی را می توان قدرت طراحی آنها دانست که همواره از گذشته تاکنون مد نظر انسان‌ها قرار داشته است. همچنین این طراحی در خیلی از لوگوهای کودکان نیز به چشم می‌خورد. در سال‌های گذشته شاهد رونق و توجه ویژه به این نوع سازه‌ها، به علت قابلیت حمل و نقل خوب آنها هستیم.

با این حال، کاملاً بدیهی است که بدون وجود اتصالات مناسب، امکان ایستادن این ساختارهای بی نظیر نسل جدید وجود نداشته باشد. نمونه ذکر شده در مطلب فوق را می توان نوع اولیه از یک اسپیس فریم یا داربست نمایشگاهی تلقی نمود. بست اسپیس فریم نیز سبب اتصال بخش‌های مختلف اسپیس خواهد شد. از آنجا که اتصالات اسپیس فریم نقش بسیار مؤثری را در برپایی انواع سازه‌های نمایشگاهی ایفا می‌کند، از این رو، در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع مختلف بست اسپیس فریم و مزایای این اتصالات بپردازیم. همچنین، در این مطلب ویژگی بست‌های گروه تولیدی اسپیس فریم و نحوه خرید آنها نیز شرح داده می‌شود.

لیست قیمت بست اسپیس فریم 1402
لیست قیمت بست اسپیس فریم 1402
بست اسپیس
بست اسپیس فریم نمایشگاهی

آشنایی با مزایای استفاده از بست اسپیس فریم و اتصالات آن

در ادامه علت استفاده از بست اسپیس فریم و اتصالات آن را توضیح خواهیم داد.

بر اساس مطالب ذکر شده، بست اسپیس فریم را می‌توان بخش جدا نشدنی سازه‌های نمایشگاهی دانست. چرا که امکان برپایی داربست نمایشگاهی بدون وجود این اتصالات وجود نخواهد داشت. از آنجا که عدم استاندارد بودن این اتصالات می‌تواند سبب وارد آمدن صدمات زیاد مالی و جانی شود، از این رو، حتماً باید استاندارد باشند. اتصالات اسپیس فریم با کیفیت عالی، توسط گروه تولیدی اسپیس فریم به مشتریان عزیز عرضه می‌گردد. طراحی بست اسپیس فریم به نحوی است که با کمک آن و با اطمینان خاطر می‌توانید اقدام به اتصال قسمت‌های مختلف سازه اسپیس به یکدیگر نمایید. علاوه بر آن، این قطعات از استحکام بالایی برخوردار بوده و ایمنی سازه نمایشگاهی را به صورت کامل تضمین خواهد کرد. در ادامه به سایر مزایای اتصالات اسپیس فریم خواهیم پرداخت.

  • با استفاده از اتصالات اسپیس فریم امکان متصل نمودن قطعات پارچه‌ای، چادر یا قطعات پلاستیکی به سازه نمایشگاهی وجود دارد. در صورتی که قصد استفاده از پلاستیک را در پیرامون سازه جهت پیشگیری از نفوذ باران و سایر تغییرات جوی دارید و یا اینکه می‌خواهید اقدام به اتصال یک چادر به قسمتی از سازه کنید، بکارگیری بست اسپیس فریم بهترین و راحت ترین گزینه برای شما خواهد بود.
  • بست اسپیس فریم انتخاب مناسبی جهت اتصال ام دی اف، نئوپان و شیشه به سازه اسپیس خواهد بود. در صورتی که هدف شما از برپایی سازه نمایشگاهی، ایجاد ایستگاه یا غرفه‌ای است که دارای میز یا پیشخوان باشد، می‌توانید به سراغ اتصال قطعات نئوپان، شیشه یا ام دی اف به سازه به کمک اتصالات اسپیس فریم بروید.
  • همچنین، نقش مهم اتصالات اسپیس فریم را نمی‌توان در تأمین الکتریسته و نور جهت روشنایی فضای خارجی و داخلی سازه نمایشگاهی نادیده گرفت. چرا که این بست ها به شما اجازه اتصال هر گونه هولدر چراغ، سیم برق و غیره را به داربست نمایشگاهی خواهد داد.
  • از مزایای دیگر این بست می‌توان به اتصال قطعات سازه اسپیس در جهات مختلف اشاره نمود. چرا که این اتصالات سبب فراهم نمودن امکان اتصال قطعات سازه با توجه به محیط نصب سازه و سلیقه خریدار در جهات مختلف می‌گردد.

انواع مختلف اسپیس کدامند؟

شرکت‌های مختلف سازنده اسپیس فریم در سراسر دنیا، اقدام به عرضه و فروش قفل اسپیس، فروش پیچ و مهره اسپیس و انواع اتصالات اسپیس فریم می‌کنند. هر یک از این بست‌ها دارای معایب و مزایای خاصی هستند. هر چند امروزه، متداول ترین نوع اتصالات داربست نمایشگاهی در ایران، اتصالات پیچ و مهره می‌باشند. اما با این حال، در ادامه مقاله به معرفی مختصر چندین سیستم اتصال رایج در جهان خواهیم پرداخت.

 

بست اسپیس فریم
بست اسپیس فریم نمایشگاهی

بست اسپیس فریم تولید شده توسط گروه تولیدی اسپیس فریم چه ویژگی‌هایی دارد؟

هم اکنون در ایران متداول‌ترین نوع اتصالات سازه اسپیس، اتصالات پیچ و مهره‌ای به شمار می‌رود که تولید و عرضه آن به وسیله گروه تولیدی اسپیس فریم انجام می‌شود. بست اسپیس نمایشگاهی در کنار قطعات دیگر داربست نمایشگاهی ارسال خواهد شد. این مجموعه دارای عملکرد موفقی در زمینه تولید و فروش اتصالات اسپیس فریم ارزان قیمت و با کیفیت در ایران محسوب می‌شود. ساخت این قطعات با ورق 3 میلی‌متری و به صورت آبکاری شده صورت می‌گیرد. مقاومت و دوام بالایی را می‌توان از محصولات این شرکت به جهت ایجاد پوشش مناسب حاصل از آبکاری انتظار داشت. از مهره و پیچ الن 6 به منظور اتصال این بست به سازه فضای کار استفاده می‌گردد. سازه در هر نقطه اتصال باید دست کم به 2 عدد بست وصل شود. به طور معمول از تعداد معینی بست برای قطعات سازه نمایشگاهی با تعداد مشخص استفاده می‌گردد. البته فروش بست اسپیس فریم در تهران و کرج به همراه پیچ و مهره انجام می‌شود.

گروه تولیدی اسپیس فریم قادر به همکاری در پروژه‌های مختلفی همچون ایستگاه‌های صلواتی، غرفه‌های نمایشگاهی، همایش‌ها و غیره در سراسر ایران با ساخت و فروش اتصالات اسپیس فریم ارزان قیمت و مرغوب می‌باشد. از دیگر خدمات ارائه شده توسط این گروه تولیدی می‌توان به ارسال آن به کلیه نقاط کشور اشاره نمود.

آشنایی با نحوه خرید اتصالات آبکاری اسپیس فریم

به طور معمول به بررسی میزان کیفیت اتصالات اسپیس فریم پرداخته می شود. همانگونه که مشخص است فروش این بست به همراه آبکاری گالوانیزه صورت می‌گیرد که در سبک‌های خاص و با قیمت مناسب و کیفیت خوبی عرضه خواهد شد. از اتصالات اسپیس فریم جهت اجرای غرفه‌های نمایشگاهی استفاده می‌شود. امکان جابجایی آسان بست و اسپیس فریم، باید در هنگام طراحی آن مورد توجه قرار گیرد.

شما مشتریان عزیز جهت خرید بست اسپیس، قفل پروانه‌ای اسپیس، پیچ و مهره اسپیس، بست پروانه‌ای اسپیس، قفل داربست نمایشگاهی، بست داربست نمایشگاهی و غیره و آگاهی از میزان قیمت اتصال اسپیس فریم و .. می‌توانید به سراغ گروه تولیدی فروش بست اسپیس در تهران و کرج بروید. شما می‌توانید جهت آگاهی از قیمت اسپیس فریم، قیمت اتصالات اسپیس و همچنین قیمت پیچ و مهره اسپیس به سایت شرکت ما مراجعه نمایید.

اتصالات اسپیس (پیچ مهره اسپیس فریم)

جهت مشاوره در باب خرید اتصالات اسپیس فرم و لیست قیمت اسپیس می‌توانید با شماره تلفن 09125759331 تماس حاصل فرمایید.

 
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
Print