اجاره اسپیس فریم

اجاره اسپیس فریم، برای افرادی که نیاز چند روزه به این نوع سازه اسپیس فریم دارند مناسب است بنا براین اجاره اسپیس نمایشگاهی نسبت به خرید ، دارای قیمت ارزان و مناسب تر می‌باشد. قیمت اجاره اسپیس در تهران و کرج به دلیل موقعیت مکانی مقرون به صرفه می باشد و نصب و اجرای آن در مدت زمانی کم قابل انجام می باشد. اجاره این سازه در تهران نسبت به دیگر شهر ها مناسب تر بوده و اجاره اسپیس در کرج در کمترین زمان با قیمت ارزان امکان پذیر می باشد.
هزینه اجاره اسپیس فریم در شرق تهران، غرب تهران، شمال تهران، جنوب تهران و کرج یکسان است. یکسان بودن اجاره اسپیس فریم، باعث توجه بیشتر صنعت گران و مخاطبان حوزه نمایشگاهی این سازه فریمی گشته است.

مراحل اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی

اجاره اسپیس

شرکت تولیدی اسپیس سازان صنایع اسپیسی خود را بجهت ساخت غرفه، اسپیس اجاره ای ارزان قیمت عرضه میدارد. صنایع اسپیس فریم همچنین برای قاب بنر (اسپیس بنر)، اسپیس فریم ارزان را به صورت اجاره ای در اختیار مشتریان قرارداده تا متقاضیان این صنعت بتوانند تبلیغات حرفه کسب و کار خود را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه تر انجام دهند.

شرکت های تولید کننده اسپیس بسیاری در کشور وجود دارند که به تولید انواع اسپیس مشغول هستند. این اسپیس ها شامل: اسپیس فریم نورپردازی، اسپیس منحنی، اسپیس بنر، اسپیس فضای کار اشتراکی، اسپیس فریم در معماری و سایر موارد است که برای غرفه سازی با اسپیس به کار برده می شود.

صاحبان نمایشگاه و غرفه داران برای صرفه جویی در هزینه های خود اقدام به اجاره این سازه برای غرفه سازی می کنند. با نرخ اجاره اسپیس می توان تا حد بسیار زیادی در هزینه های راه اندازی نمایشگاه صرفه جویی کرد.

اجاره اسپیس 25_25 در غرفه سازی

اجاره اسپیس نمایشگاهی

صاحبان نمایشگاه و غرفه داران برای ارائه کارهای خود نیاز به غرفه سازی با اسپیس دارند. در همین راستا برای کاهش هزینه های راه اندازی نمایشگاه، اقدام به اجاره اسپیس فرم می کنند. قیمت اسپیس تبلیغاتی برمبنای مواد سازنده مانند استیل و یا آلومینیوم که برای مقاومت بالا طراحی شده اند می تواند متغیر باشد.

در ضمن تعداد شاخه هایی که از اسپیس استفاده می شود در تعیین قیمت نهایی موثر است. به دلیل گران بودن قیمت فروش اسپیس فریم، مراکز تولید کننده اسپیس آن را به صورت اجاره ای در اختیار صاحبان نمایشگاه قرار می دهند.

قیمت اسپیس فریم اجاره ای به نسبت دیگر سازه های نمایشگاهی دارای قیمت پایین تری است. این مهمترین امتیازی است که از اسپیس اجاره ای بیشتر استفاده می شود.

اجاره پارتیشن نمایشگاهی

شرکت تولیدی اسپیس فریم با مرکز اجاره اسپیس از جمله: اسپیس فضای اشتراکی، پارتیشن نمایشگاهی، اسپیس فریم منحنی می توانند نیازهای مشتریان خود را برطرف کنند.

در زمان اجاره اسپیس نمایشگاهی باید به نوع فضایی که قرار است در آن محل غرفه ایجاد شود دقت کرد. باید میزان شاخه های اسپیس مورد نیاز را برای ایجاد سقف اسپیس فریم را مشخص کرد. با اجاره اسپیس فریم ارزان می توان هر چقدر تعداد اسپیس که برای ایجاد پارتیشن های نمایشگاهی مورد نیاز است را بدست آورد.

البته اجاره سازه اسپیس نسبت به دیگر سازه های ساختمانی قیمت به نسبت پایین تری دارد. این سازه از لحاظ اقتصادی نیز به صرفه تر می باشد. هم چنین اسپیس فریم به علت اینکه در زمان ساخت آن توسط موادی آبکاری شده است به راحتی در تمام شرایط آب و هوایی مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از آن هیچ گونه مشکلی پیش نمی آورد.

اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی

برای اجاره اسپیس فریم می توانید با شماره 09125759331تماس بگیرید.

اجاره اسپیس ارزان برای تمامی غرفه داران نمایشگاهی بسیار حیاطی و مقرون به صرفه است که این امر باعث گردیده تا در میان تمامی دوست داران و متقاضیان این صنعت جایگاه ویژه ای داشته باشد. شما از طریق اجاره ی اسپیس این نوع سازه های نمایشگاهی می توانید از فرصت گزینش های جذاب، متنوع باشد.

قیمت اجاره اسپیس

قیمت اجاره اسپیس فریم نسبت به دیگر سازه های فلزی بسیار پایین است. این عامل یک مزیت بسیار مهم برای اسپیس به حساب می آید. اغلب افرادی که برای فعالیت خود نیاز به غرفه سازی با اسپیس دارند ترجیح می دهند آن را کرایه نمایند. با اجاره اسپیس فریم ارزان از مراکز تولید کننده اسپیس در هزینه های خود صرفه جویی میکنند.

از طریق اجاره اسپیس نمایشگاهی می توان با توجه به نوع فضا، غرفه های مناسبی را راه اندازی کرد. برای اینکه صاحب نمایشگاه از هزینه اجاره اسپیس فریم مطلع شود باید این کار را انجام دهد. تعداد شاخه های لازم برای غرفه سازی را برآورد کند. البته شاخه های اسپیس نمایشگاهی بر اساس جنس مواد اولیه آن نیز دارای قیمت متفاوتی خواهد بود.

هزینه اجاره اسپیس

قیمت اجاره اسپیس ارزان میباشد. به همین دلیل از جمله وسایل کاربردی است که در نمایشگاه ها و مناسبت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از اسپیس فریم می توان یک فضای کاری مناسب برای انجام مسابقات ورزشی، کارگاه‌های آموزشی، سالن های موقت و حتی انبار استفاده کرد.

با اجاره اسپیس نمایشگاهی به دلیل داشتن وزن کم، حمل و نقل و نصب آسان، تنوع ابعاد اسپیس فریم می توان غرفه های مناسبی را فراهم کرد. قیمت اجاره اسپیس نیز به قیمت هر شاخه اسپیس و حجم فضای کاری مورد نیاز بستگی دارد.

قیمت ارزان اسپیس فریم اجاره ای باعث تمایز اسپیس فریم از دیگر سازه های اجاره ای گردیده است. برای اجاره اسپیس نمایشگاهی با قسمت کارشناسان شرکت تماس بگیرید.

اجاره غرفه اسپیس 30_30 نمایشگاهی

قیمت اجاره اسپیس فریم در تهران

قیمتی که برای اجاره اسپیس در تهران و سایر شهرستان‌های کشور دریافت می‌شود بر مبنای هر متر مربع میباشد. بنابراین صاحبان کسب و کار برای غرفه سازی با اسپیس می‌بایست مساحت غرفه را برای اجاره حساب کنند.

به هر حال افرادی که نیاز به نصب اسپیس دارند می توانند برای اطلاع دقیق از قیمت با مراکز تولید کننده اسپیس ارتباط برقرار کنند. قیمت اجاره اسپیس فریم در تهران از مواردی است که در انتخاب مشتری تاثیرگذار است. مهم ترین چیزی که می تواند بر روی قیمت اسپیس تاثیر گذار باشد، جنس اسپیس است.

از دیگر مواردی که می تواند بر روی قیمت اسپیس موثر باشد نوع نصب اسپیس و تعداد شاخه هایی است که برای ایجاد فضای غرفه استفاده می شود. میزان هزینه ای که بابت نرخ اجاره اسپیس باید پرداخت، بر اساس هر متر مربع اسپیس استفاده شده می باشد.

البته باید این نکته را مد نظر قرار داد که در زمان اسپیس فریم اجاره ای باید نحوه نصب اسپیس، مدت زمان ، قیمت اجاره اسپیس و جنس آن را نیز مد نظر قرار داد.

اجاره اسپیس
اجاره اسپیس فریم در تهران و کرج

اجاره اسپیس فریم در تهران

اجاره ی اسپیس فریم در تهران برای تمامی غرفه داران نمایشگاهی بسیار حیاطی و مقرون به صرفه است که این امر باعث گردیده تا در میان تمامی دوست داران و متقاضیان این صنعت جایگاه ویژه ای داشته باشد. شما از طریق اجاره ی اسپیس در تهران این نوع سازه های نمایشگاهی می توانید از فرصت گزینش های جذب میشود. در معماری و مهندسی سازه، اسپیس به چارچوب فضایی یا سازه فضایی گفته می شود که دارای ویژگی های زیر است: اسپیس یک سازه محکم، سبک وزن و خرپایی است که از پیوستگی پایه ها در یک الگوی هندسی ایجاد شده است. از قاب های فضایی می توان برای باز کردن مناطق وسیع با پشتوانه داخلی کمی استفاده کرد. با توجه به تنوعی که در شکل هندسی و کارایی اسپیس فریم ها وجود دارد شما می توانید با توجه به کاری که انجام می دهید به خرید یا اجاره اسپیس مناسب با کارتان اقدام کنید. سازه ی اسپیس به دلیل اینکه به شکل قطعات پازل در کنار هم قرار می گیرند، وزن وارده را در کل سازه تقسیم می کنند پس نگرانی از تخریب شدن این سازه به دلیل میزان وزنی که به آن وارد می کنیم وجود ندارد. اما نصب صحیح و رعایت نکات ایمنی در برپایی این سازه، در ایمن بودن آن بی تاثیر نیست پس نصب آن را به افراد کاربلد بسپارید.

اجاره اسپیس نمایشگاهی در تهران

اجاره اسپیس نمایشگاهی برای افرادی که صاحب غرفه و نمایشگاه هستند، بسیار رواج دارد. از آنجایی که اجاره اسپیس نمایشگاهی برای نمایش های استیج ها، و تبلیغات بسیار راحت است و حمل و نقل آسانی نیز دارد، بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

افرادی که از غرفه های نمایشگاهی برای برگزاری فعالیت های خود استفاده می کنند، همیشه نیاز است از قیمت اسپیس تبلیغاتی اطلاع داشته باشند. برای برآورد قیمت نهایی اجاره اسپیس نیاز است تعداد شاخه های مورد نیاز برای ایجاد فضای غرفه را تعیین کرد. اجاره اسپیس فریم در تهران ، کرج و دیگر شهرها برای فعالیت های موقت و عمرانی کاربرد دارد. می توان به راحتی بعد از اتمام کار این سازه را جمع کرد.می توانند برای اطلاع دقیق از قیمت با مراکز تولید کننده اسپیس ارتباط برقرار کنند. قیمت اجاره اسپیس فریم در تهران از مواردی است که در انتخاب مشتری تاثیرگذار است. مهم ترین چیزی که می تواند بر روی قیمت اسپیس تاثیر گذار باشد، جنس اسپیس است.

از دیگر مواردی که می تواند بر روی قیمت اسپیس موثر باشد نوع نصب اسپیس و تعداد شاخه هایی است که برای ایجاد فضای غرفه استفاده می شود. میزان هزینه ای که بابت نرخ اجاره اسپیس باید پرداخت، بر اساس هر متر مربع اسپیس استفاده شده می باشد.

البته باید این نکته را مد نظر قرار داد که در زمان اجاره سازه اسپیس نمایشگاهی باید نحوه نصب اسپیس، مدت زمان ، هزینه اجاره اسپیس و جنس آن را نیز مد نظر قرار داد.

اجاره اسپیس در تهران
اجاره اسپیس فریم

اجاره اسپیس فریم در کرج

گروه تولیدی اسپیس فریم با ارائه خدماتی از جمله اجاره سازه اسپیس در کرج، نصب اسپیس در شهر کرج در خدمت مشتریان می باشد. این شرکت در دیگر شهرهای کشور توانسته است نیاز مشتریان خود را برطرف کند.

افرادی که برای انجام کارهای خود نیاز به ساخت استیج، غرفه، اسپیس بنر و غیره هستند باید به مراکز تولید کننده اسپیس مراجعه کنند. اسپیس سازان شهر کرج با داشتن متخصصین این حوزه، توانسته است نرخ اجاره اسپیس فریم را با ارزان ترین قیمت به فعالان این حوزه ارائه نماید. مراکز تولید کننده اسپیس می توانند اسپیس فریم مورد نیاز را در هر متراژ برای افراد غرفه دار ارائه نمایند. البته صاحبان غرفه‌های تبلیغاتی می‌توانند برای اطلاعات دقیق تر در این زمینه با مشاورین فروش اسپیس این مراکز ارتباط برقرار کنند.

اجاره اسپیس فریم دست دوم

اجاره اسپیس دست دوم به لحاظ قیمت بسیار پایین تر از اجاره اسپیس نو است. قیمت پایینی که مراکز تولید کننده اسپیس برای اجاره اسپیس دریافت می کنند، به قدری پایین است که بسیاری از غرفه داران از اسپیس دست دوم استفاده می کنند.
البته به دلیل مقاومت بالای جنس اسپیس فریم می توان آن را در چندین نوبت استفاده کرد.
در ضمن اتصالات اسپیس فریم به راحتی صورت می گیرد. می توان آن را به راحتی از یک مکان به مکانی دیگر انتقال داد. در عین حال افرادی که نیاز دارند به صورت مکرر از اسپیس فریم برای غرفه سازی استفاده کنند، می توانند با اجاره اسپیس فریم هزینه ارزان تری را پرداخت کنند.
جنس اسپیس به دلیل مقاومتی که دارد می تواند چندین نوبت مورد استفاده قرار گیرد. به همین علت اسپیس سازان می توانند آن را در چندین نوبت به مشتریان اجاره دهند. بنابراین صاحبان غرفه می توانند با اجاره اسپیس دست دوم تا حد زیادی از لحاظ اقتصادی صرفه جویی کنند.

مرکز اجاره اسپیس

استفاده از اسپیس فریم جهت غرفه سازی، در مکان‌های مختلف نمایشگاهی، سالن‌های مونتاژ و پایانه های حمل و نقل و استندهای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد.
از آن جایی که جستجو برای فضای بزرگ و یا ایجاد یک فضای مسقف برای انجام مسابقات ورزشی و چادر نمایشگاهی برای مراسمات مذهبی یا گردهمایی های مجامع مختلف نیاز به هزینه های بسیاری بالای دارد، در این راستا بسیاری از مراکز تولید کننده اسپیس برای رفاه حال بیشتر مشتریان اقدام به اجاره سازه اسپیس کرده نموده اند، برای اطلاع از قیمت نهایی اسپیس می توان با این مرکز اجاره اسپیس معتبر ومطرح در این زمینه تماس گرفت و از قیمت هر شاخه اسپیس اطلاع پیدا کرد.

مزایای استفاده از اجاره اسپیس فریم

اسپیس فریم اجاره ای امکانات زیادی را برای شما فراهم می سازد. شما میتوانید توسط این سازه نمایشگاهی غرفه های نمایشگاهی مختلفی را بسازید. این کار این امکان را فراهم میسازد تا فقط قیمت اجاره اسپیس را پرداخت نمایید.

توسط سازه نمایشگاهی اسپیس فریم میتوان سالن های نمایشگاهی موقت و دائم را ایجاد نمود. اسپیس فریم اجاره ای برای ساخت و ساز غرفه های نمایشگاهی کاربرد دارد.

1

مراحل اجاره اسپیس فریم

اجاره اسپیس فریم بعد از اتمام مدت اجاره باز به کارخانه اودت داده می شود. به همین دلیل دیگر فضایی از مکان مشتری را اشغال نمی کند، این امر از مزیت های بارز اجاره اسپیس نمایشگاهی می باشد.

بعد از اینکه کارفرما زمان، مکان و متراژ مصرفی اسپیس فریم خود را برای نمایشگاه یا همایش خود تعیین نمود، گروه تولیدی اسپیس سازان سازه اسپیس فریم خدورا طبق سفارش کار فرما به مکان مورد نظر حمل و ارسال می کند و توسط نصاب های حرفه ای و متخصص آن را نصب نموده و پس از پایان مدت اجاره آن را باز کرده و به کارخانه باز می گرداند.

نصب اسپیس

2

اجاره و نصب در سراسر کشور

اجاره سازه اسپیس در تهران و نصب آن در تمام نقاط کشور امکان پذیر توسط این شرکت انجام میگیرد، قیمت اجاره اسپیس فریم در تهران، کرج و دیگر شهر ها به متراژ اسپیس فریم بستگی دارد. قیمت اجاره اسپیس فریم در تهران و کرج نسبت به قیمت دیگر سازه ها ارزان‌تر می‌باشد. لیست قیمت اسپیس بابت هر متر طول و یا متر مربع می‌باشد.

3

چگونگی نصب و اجرا سازه اجاره ای

اسپیس فریم دارای شاخه های مختلف فلزی است که توسط اتصالات اسپیس فریم به یکدیگر محکم می شوند. نصب اسپیس شاید به نظر ساده و راحت باشد، ولی برای محکم کردن و نصب شاخه ها به یکدیگر نیاز به نصاب اسپیس است. برای نصب اسپیس از بست های پروانه ای و یا همان اتصالات اسپیس استفاده می شود. نصب و کار کردن با اتصالات و بست ها بسیار راحت و آسان می باشد.
نصب اسپیس

ساختار و اشکال اسپیس

اسپیس فریم به خاطر اینکه شکل هندسی بسیار منظمی دارد دارای ساختار ویژگیهای خاصی میباشد. این سازه می تواند به راحتی از طریق انتقال وزن شاخه ها در جهت های گوناگون به زمین تعادل خود را حفظ کند.

به همین دلیل می تواند استحکام مطلوب و مناسبی داشته باشد. در ضمن اسپیس فریم اجاره ای بسیار راحت است و به دلیل جابه جایی سریع و راحتی که دارد می توان از آن در هر مکانی بهره برد. یکی از این مصارف برای تقسیم بندی فضای نمایشگاه ها می باشد.

در ضمن صاحبان نمایشگاه برای کاهش هزینه های خرید اسپیس فریم و نداشتن فضای انبار و نیروی متخصص می توانند اسپیس نمایشگاهی مناسب را اجاره نمایند.

اجاره اسپیس فریم

روش های نصب اسپیس

از روش های رایج برای نصب اسپیس، روش داربستی است. روش داربستی از روش های بسیار راحتی است که در محیط های نمایشگاهی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.، روش مونتاژ بلوک نیز برای نصب اسپیس نیز به کار برده می شود ، از این روش نصب اسپیس در مواقعی استفاده می شود که نیاز به شبکه های دو لایه اسپیس فریم وجود دارد.