ابعاد اسپیس

اسپیس فریم یا انواع سازه اسپیس یکی از محصولات کاربردی می‌باشد که بیشتر در نمایشگاه‌ ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. ابعاد اسپیس فریم با توجه به عوامل گوناگونی تعیین می‌شود و در تنوع بالایی به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد. گروه تولیدی اسپیس فریم تنوع بالایی برای اندازه سازه اسپیس دارد. این‌ موضوع به شما کمک می‌کند تا مطابق با سلیقه خودتان از اسپیس مورد نظر بهره ببرید‌. ابعاد اسپیس هایی که توسط گروه تولیدی اسپیس فریم ساخته می‌شوند در لیست زیر به‌ طور کامل برای شما درج شده ‌است. برای فهمیدن ابعاد اسپیس فریم نمایشگاهی می‌توانید این لیست را مشاهده کنید. 

فهرست محتوا

اسپیس فریم نمایشگاهی چگونه تولید می‌شود؟

بعد از تولید، آبکاری گالوانیزه نقره‌ای با استفاده از پیچ و مهره به بست اسپیس فریم متصل می‌شود. هنگامی ‌که ابعاد اسپیس فریم مشخص شد، با جوش CO2 قطعات به ‌هم متصل می‌شوند.

استانداردترین ابعاد اسپیس فریم در ایران چقدر می‌باشد؟

در ایران ابعاد استاندارد اسپیس فریم 150 در 150 میلی‌متر (15 در 15 سانتی متر) می‌باشد. اما ابعاد سازه اسپیس می‌تواند بیشتر از 15 سانتی متر نیز باشد. با ثبت سفارش در گروه تولیدی اسپیس فریم، شما می‌توانید در کمترین زمان و محدودیت ممکن، اسپیس فریم های خودتان را با ابعاد مدنظر تحویل بگیرید. 

لیست مربوط به ابعاد متنوع اسپیس فریم نمایشگاهی

سایز استاندار سازه اسپیس نمایشگاهی
اسپیس فریم 15 سانتی
اسپیس فریم 30 سانتی
اسپیس فریم 33 سانتی
اسپیس فریم 55 سانتی
اسپیس فریم 60 سانتی
اسپیس فریم 66 سانتی
اسپیس فریم 70 سانتی
اسپیس فریم 1 متری
اسپیس فریم 1.7 متری
اسپیس فریم 2 متری
اسپیس فریم 2.4 متری
اسپیس فریم 2.7 متری
اسپیس فریم 3 متری
اسپیس فریم 3.6 متری
اسپیس فریم 3.66 متری
اسپیس فریم 3.7 متری
اسپیس فریم 4 متری

چه فاکتور هایی در تعیین ابعاد اسپیس فریم تأثیر گذار می‌باشند؟

با توجه به لیستی که ما پیشتر برای شما ارائه کردیم، متوجه شدید که انواع مختلف اسپیس فریم در ابعاد گوناگونی طراحی می‌شوند. با توجه به سازه ‌های درخواستی شما و محاسبات فنی، از ضخامت ها و اندازه ‌های گوناگون اسپیس فریم استفاده می‌شود. این موضوع باعث می‌شود تا در عین برطرف‌شدن نیاز مشتری، استحکام سازه به ‌طور کامل حفظ شود. البته به این‌ موضوع توجه داشته باشید که شما می‌توانید سازه ‌های سفارشی با ابعاد خاص را نیز ثبت سفارش کنید. 

علاوه ‌بر محاسبات فنی و ظاهر سازه، قطر لوله‌ای که برای ساخته اسپیس فریم مورد استفاده قرار می‌گیرد نیز در تعیین اندازه و ابعاد اسپیس فریم تاثیر گذار است. در حالت استاندارد، از لوله با قطر 16 میلی‌متر و گوشت 1 میلی‌متر استفاده می‌شود. اما لوله‌ های اسپیس فریم با ضخامت گوشت کمتر نیز تولید می‌شوند که تحمل وزن خوبی را ندارند. با توجه به این موضوع، توصیه میشود از لوله با قطر کمتر از 16 میلی‌متر برای انواع سازه اسپیس فریم استفاده نشود.

ابعاد اسپیس فریم نمایشگاهی

چرا استفاده از انواع سازه اسپیس فریم همواره بهتر است؟

شما می‌توانید به انتخاب خودتان، ابعاد اسپیس را مشخص کنید. این ‌موضوع به شما این امکان را می‌دهد تا مطابق با سلیقه و خواسته خودتان از طراحی متفاوت اسپیس فریم بهره ببرید. شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن قالب سازه خودتان طراحی کنید و در قدم بعد با استفاده از ابعاد اسپیس در اندازه مناسب و با توجه به فاکتور هایی که ما در پاراگراف پیش برای شما گفتیم، یک سازه مناسب را برای خودتان طراحی کنید. دست باز شما برای انتخاب ابعاد اسپیس فریم، صرفه ‌جویی در زمان، صرفه جویی در هزینه و تنوع ساخت انواع سازه ‌های گوناگون؛ جزء مواردی می‌باشند که می‌توانند شما را قانع کنند از اسپیس فریم در شرایط گوناگونی بهره ببرید.

انواع سازه اسپیس در چه زمینه ‌هایی کاربرد دارند؟

علاوه‌ بر ساخت اسپیس فریم نمایشگاهی، انواع مختلف سازه اسپیس در زمینه‌ های گوناگون دیگری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. شما می‌توانید از اسپیس فریم برای طراحی سن و استیج، قاب‌ بندی ها و به ‌عنوان دیوار های جدا کننده در سالن‌ ها و سوله‌ ها بهره ببرید. به دلیل این ‌که ابعاد اسپیس فریم تنوع بالایی دارد، شما می‌توانید برای انواع گوناگون و متفاوت سازه از این روش ساخت کمک بگیرید.

چرا تنوع بالایی برای ابعاد اسپیس فریم وجود دارد؟

هر سازه‌ای که طراحی و تولید می‌شود، باید مقاومت خوبی داشته باشد. این مقاومت براساس ماده اولیه استفاده‌ شده و کاربرد سازه متفاوت می‌باشد. با توجه به قوانین فیزیک، اگر یک سازه قرار است مقاومت زیادی داشته باشد؛ باید از مواد اولیه باکیفیت و مقاوم ساخته‌ شده باشد و اصول مهندسی در آن پیاده شده باشد. به‌ همین دلیل برای ساخت انواع متفاوت سازه‌ ها با ویژگی ‌های متنوع، از اسپیس فریم ‌های با اندازه های گوناگونی بهره گرفته می‌شود. این‌ موضوع باعث می‌شود تا در کنار استفاده از یک روش مقرون ‌به ‌صرفه و سریع برای ساخت یک سازه، خیال مشتریان از بابت مقاومت سازه بالاتر رود. علاوه‌ بر فاکتور زیبایی، سرعت و کم ‌هزینه بودن؛ مقاومت یک سازه نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. دقیقاً به‌همین دلیل است که ابعاد اسپیس فریم تا این حد متنوع است.

جهت خرید اسپیس و فروش اسپیس و اجاره اسپیس یا کرایه اسپیس فریم و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

لطفا جهت سفارش برای خرید یا اجاره اسپیس فریم با شماره تلفن 09125759331 تماس بگیرید.